En bra dag!?

Varför är just måndag en sån dag som man alltid ska börja sitt nya liv på!?Jag  har gjort det ett antal gånger.
Känns som att måndagen är en så tråkig dag ändå utan att man ska behöva sitta och tänka på allt man inte ska äta nå mer, bestämma vilken träning/motionsform som biter allra bäst på storlekarna större som jag helt apropå vaknade upp med i morse.
Helt jäkla otroligt, hur gick det till egentligen!? Hur hamnade alla dessa kilon på kroppen IGEN!! Bara över natten liksom!?
Jaja ingen ide att gråta över spilld mjölk (hm vilket ordsråk) utan det kommer att bli gråt o tandagnisell över smärtande muskler, ömma fötter och ett enormt godissug som ska hållas på mattan.
SUCK O STÅNK O STÖN
I morgon är det måndag så då sätter jag igång med mitt nya liv och Heffaklumpen ska till våren vara ett minne blott.
 Ska vi slå vad !? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0