Äntligen snart slut

Den långa lördagen är snart slut!
Det är bara för att jag har jobbat i helgen som den här dagen har varit så lång. Jobbar imorgon också, men då stänger vi 18:00. Sen är jag ledig i 4 härliga dagar för att jobba fredag - söndag igen.
Men det är nästa vecka, först ska jag njuta av de lediga dagarna och se till att få så mycket som möjligt gjort här hemma.
Jag har fortfarande inte målat klart taklisterna till köket - shame om me - sen ligger det även på min lott att skrapa bort heltäckningsmattan i trappan!! Oo my..... det är inte roligt kan jag säga, måste också erkänna att jag har hållit på sen i somras och är inte klar ännu!!
Jaja snart snart.....kanske....

By the way så gick Scotts vidare i Dansbandskampen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0