Attans halka

Idag lyckades jag hålla mig på benen varje gång jag var ute med hunden, det är alltså skithalkigt.
Men sen skulle jag åka till Hofors och när jag är alldeles framför bilen så var det som nyspolad is !!
Jäklar va ont det gjorde när jag slog i backen, landande på axeln och höften så nu är man fin i regnbågens färger... Kommer väl att vara hur öm som helst imorgon antar jag.
Det är väl fulla väntrum på akuterna nu med alla trasiga ben och armar, usch o fy för att halka.

Läste kvällstidningen för en stunds sen och blir alldeles förundrad över Thomas Qvick. Även om
man är psykiskt sjuk så får jag inte i hop det ändå att man erkänner mord och så många till o med.
Nått måste han väl ha fått ut av det antar jag, men nu då! huxflux tar han tillbaka sina erkännanden. Hur vriden är karln!? Nu blir han väl friad om det blir resning i målen och det skulle inte förvåna mig om han får ett riktigt fett skadestånd....
Sverige i ett nötskal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0