Av ren glädje ....

Skulle jag kunna springa på hörntänderna  resten av eftermiddagen :)
Men det är nog lika bra att låta bli eftersom jag  förhoppningsvis ska ha dom resten av mitt liv..
Varför? Jo jag har fått jobb!!!! Faktiskt så är det ordagrannt så också. Förra veckan blev jag upringt av ett tyskt företag som ska lansera sin produkt i Sverige och söker säljare, de hade sett mitt CV på ams.se och ringde och frågade om jag var intressserad av att komma på en informationsträff i Gävle ett par dagar senare. Jag tackade ja för det kunde ju vara intressant att höra vad det var för något.
På torsdagförmiddan fick jag ett sms att jag var välkommen på anställningsintervju!
Aahh då blev jag lite nervös...... Tjejen som jag fick träffa började med att säga : Nu har ju inte du sökt jobb hos oss utan vi har ju sökt dig..... Hur tufft lät ju inte det då!
Egot fick sig en liten smörjning haha.
Idag fick jag besked att jag var välkommen till Sundsvall på onsdag! på 3 dagars utbildning.
Det kännsså jäkla bra och då ska vi inte tala om lönen som INTE är provisionsbaserad utan en rejäl grundlön!!!
Sundsvall here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0