Dyngtrött

Var lite nervös när jag klev in till ortopeden idag men vilken lättnad när han säger att det inte är något som behöver opereras :)
Jag har haft problem med höger axel sen - 02 med kronisk inflammation i slemsäcken och supraspinatussenan som den så fint heter, men de sista 2 åren har jag iaf varit befriad från värk. Under dessa år med problem har gjort att jag inte har samma rörelseförmåga som tidigare för musklerna i skuldran och i axeln har stelnat och nu när jag ramlade så töjde jag tydligen ut alla mjukdelar och fick en rejäl blödning och efterräkningen nu är inflammation IGEN i den förbannade supraspinatussenan. Ortopeden vill inte spruta med kortison för det gör att senan blir otroligt svag och kan smälla av och då blir min rörelseförmåga väldigt liten, som det är nu får jag inte ut armen mer än ca 45 grader från kroppen.... Det ska bero tills längre fram i vår och då ska jag höra av mig om det inte blivit nån skillnad.
Jaja det var iaf inget trasigt VA BRA.
Till nått roligare .. jag har målat i hallen o snart är det färdigt och Henrik har tapetserat klart :) :)
Kort kommer imorgon för det är lite mörkt  att knäppa kort nu.
Sitter i soffan nu och kämpar nästan med att hålla ögonen öppna så det är lika bra att kapitulera och krypa i säng innan JB börjar skrika igen.
Sov gott where ever you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0