Här igen för att stanna

Tillbaka efter snart ett år!!!
Inte för att jag inte har haft något att prata om utan det beror mer mer på att datorskrället vi hade inte ville vara med riktigt. Den blev för seg helt enkelt.
Nu sitter jag och knappar på en "nyinköpt" laptop, känns som riktig lyx :). Vi köpte Henriks brors lap, han fick en ny i födelsedagspresent så vi hade lite  tur :).

För att sammanställa året som gått väldigt kortfattat så får vi äntligen elda i våa fina vedspisar, jag har jobbat som lantbrevbärare i Storvik under sommaren, men nu är jag tillbaka på Medskogssjöns restaurang och camping YEAH!! Jag jobbade där förra året och nu är jag tillbaka som sagt. TRIVS SOM FISKEN I VATTNET :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0