Lugnt o skönt

Så har det varit jul i år igen.
Vi var ju till Kratte Masugn dagen före julafton, rolig 5-kamp, otroligt god mat (stekt röding med vitvinssås o kokt potatis) och avslutning med julklappsbingo.
Men jag måste berätta om aktiviteten mellan maten och julklapparna.
Vi bytte om till badkläder och kom ut till solstolar som stod på sand, en lagomt stor pool och i taket satt lampor som fungerade som solen, de lyste mer och mer och blev varmare och varmare och efter en viss tid så gick "solen" ned och det blev lite svalare och stjärnor kom fram istället på en bioduk som var spänd efter väggen. Och då blev det karaoke YEEH skitkul! Hela tiden var baren öppen också med goda drinkar.
Vi badade även tunna ute i kylan och provade på att rulla nedför slänten iförd baddräkt... inte att rekommendera eftersom det var skare.... Jaja nu är det gjort iaf.
Det var en väldigt trevlig kväll.
Resten av julen har varit så mysig med Adam, Carro, Tommy, mamma o hennes man o hans son, julmat (som man nu är rätt trött på) klappar och mycket choklad :)
Vi fick en micro av Carro, Tommy och Adam och det var verkligen en kanonmicro!
Tack mina älskade ungar!!!
Idag sov vi länge och fortsatt dagen med att slappa, bandy på tv:n men ikväll ska Henrik o jag på bio och se Yes Man, nya med Jim Carrey, jag älskar den skådisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0