Så skönt

Vilken skön morgon det har varit. Att få vakna upp utan att klockan ringer, få öppna ögonen i lugn, sitta kvar i sängen med en kopp kaffe (som jag själv klev upp och bryggde i o för sig ) titta runt i datorn   en sväng innan hunden ska ut.
Nu har hunden varit ute och jag hamnar  vid datorn trots att jag har en del att göra idag. Till att börja med ska jag leta fram adventstakarna , ja jag vet att jag är sen men har ju jobbat hela helgen och med första julbordet igår så har det varit en del jobb!! PUUH!! Jag tror jag vet vart jag ska börja kolla efter kartongerna.... Sen ska jag MÅLA!! fan så kul :) Henrik har slipat panelen i helgen så  nu ska jag grunda den. Han har även gjort klart ramarna till innanfönstren och fått dom glasade så dom ska också målas... Jag ääälskar att måla.
Knäpper ett kort på hallen sen så ska ni få se hur fin den kommer att få, Henrik har gjort panelen själv också. Han är såå duktig!!
Okey n har jag skrytit om min sambo men han är värd varendaste ord och många mer därtill.
LOVE HIM SOO MUCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0