Shopping

Tillbringade en hel timme på Willys, men det kände som en hel eftermiddag!
Som tur var hade jag Adam med som trevligt sällskap och kundvagnschaufför, vi lyckades fylla vagnen trots att jag hade glömt           komihåg-lappen hemma.
Ytterligare ett "huvud under armen" syndrom, jag kommer ihåg att skriva ner det ska handlas men glömmer lappen hemma...
Jag brukar storhandla 1 gång i månaden och det märks mer och mer att maten blir dyrare igen, men man får väl vara tacksam att man fortfarande kan handla mat!
Hörde lite löst idag att jag kanske inte har något jobb efter nyår.... Jag hoppas för guds skull att det inte stämmer!!
Det är ju inte det lättaste att få ett annat jobb som det sägs upp folk överallt. Men än så länge vet jag inget som sagt, men jag ska absolut börja kika runt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0