Skön dag

Har inte gjort många knop idag och det har varit riktigt skönt.
Har tagit reda på lite tvätt, men sen har jag stickat och slötittat på tv. Det har varit riktigt skitväder här, först spöregnade det hela förmiddagen, slutade lagomt när jag kom in igen men då var både hunden och jag som dränkta sillar.
Så småningom började det snöa istället så nu ligger det faktiskt ett tunnt vitt täcke på backen och det är snorhalt!! Henrik åkte till jobbet för en stund sedan och jag hoppas han kom fram helskinnad. Det är tråkigt när han jobbar natt, fast jag oftast somnar före honom så saknar jag att höra  hans andetag och jag har så svårt att somna när han inte är hemma.

Min bror Kent som bor i London sen 6 år tillbaka har precis börjat blogga :) roligt ska det bli att läsa om hans dagar för ibland går det ett tag emellan vi patar på telefonen. Jag saknar honom! Det var lite ledsamt när han och Sophie åkte hem sist men jag får väl se till att åka till London så fort det bara går efter jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0