Skrutthund

Ibland tror jag att hunden gör saker i ren protest. Fast det finns dom som säger att djuren inte fungerar på det sättet.
Henrik var i "snickarboa" och jag åkte till ortopeden så Witos var hemma ca 2 timmar själv, på den tiden hade han öppnat en dörr, käkat upp!! 6 st talgbollar som fåglarna skulle ha.... dessutom hade han lyckats trampa fast smul från bollarna i den nymålade tröskeln som inte var riktigt torr!
Kan lova att Henrik var allt annat än glad.
Just nu väntar jag bara på att få göra ytterligare en kvällsprommis för det mullrar oroväckande i magen på hunden, fattas väl bara annat efter så mycket fågelmat.

Jäklars vad ont det gjorde att besöka ortopeden idag! Jag har ju inte så jätteont men när han böjde, klämde och kände så kom smärtan tillbaka, nu efter alvedon och tradolan så känns det knappt alls. Tack o lov för värktabletter ibland.
Dom ska spruta in kontrastvätska i ledkapseln och röntga i en stund för att se om det sipprar ut vätska ? förstod inte riktigt men det blir nog riktigt. Det blir någon gång under december och sen efter det ska jag tillbaka till ortopeden, han misstänker att det är något som är trasigt inuti eftersom jag har så begränsad rörelseförmåga. Men jag hoppas in i det sista att det kommer att läka ut av sig själv!!
Den som lever får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0