Snart är det jul

Har läst lite bloggar idag och konstaterar att det inte är bara jag som inte har börjat köpa julklappar. Det är samma visa varje år!! Men de sista åren har tonåringarna fått pengar så kan dom köpa precis det dom vill ha och mycket billigare dessutom på mellandagsrean. Jag har sluppit springa i affärer och tänkt.. och dom har fått mer för pengarna :)
Men nu har dom blivit tillräckligt stora för att vilja ha paket igen :)  Så nu ska mamman försöka tänka till ordentligt och ut och trängas med alla andra igen. AAAHHH tycker inte om att springa i affärer, har nog kanske inte tillräckligt med kvinnliga hormoner eller vad vet jag!?

Jag kan inget annat säga än att jag verkligen ÄLSKAR JULEN, först till 1:a advent när stakarna ska fram och sen lite närmare jul när tomtarna ska fram...DET ÄR BARA SÅ MYSIGT.
Iår hoppas jag också på att min mamma, hennes man och hans son vill komma till oss, jag har nämligen inte firat många jular med henne trots mina 39 år på jorden. Hon har alltid bott så långt bort och eftersom mina barn har olika pappor så har jag måsta sett till att dom har kunnat träffa "alla" föräldrar om dom har velat det. Men som sagt iår hoppas jag hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0