Snipp Snapp Snut så var denna dag snart slut

Ibland så önskar jag att det var fler timmar på dygnet.
Idag  tex är en sån dag. Kom hem senare än vanligt från jobbet, gjorde middag och åt den i sällskap av familjen och goa svägerskan Malin. Se kvällspromenad med hunden i bitande kyla - -7 grader - kändes som näsborrarna skulle frysa ihop om ni förstår vad jag menar. Nu återstår bara läggdags, Henrik och Adam sover redan men det känns som om jag vill göra något mer. Vet inte vad men något.
Imorgon ska jag i färga håret! Intressant tänker ni nu, men jag har funderat sen hallowen och nu har jag äntligen bestämt mig!!
Det ska bli så mörkbrunt att det nästan är svart iiihhh tänk om jag ångrar mig och måste göra en Britney Spears :)...  skulle nog inte klä i rakat.
Nä nu ska jag nog göra någonting iallafall.
Sov gott where ever you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0