Va snällt!!

Carro sitter och knåpar på en ny blogg åt mig :) men jag får inte se.... snällt. Hoppas åtminstone att jag får godkänna den innan hon lägger upp den.
Hon frågade nyss vad jag ville att det skulle stå i "headern"!? Skitsvårt ju. Alla har så fräscha bloggar med fyndiga ordspråk osv, men jag tänkte att det skulle vara nått som stämmer in på mig.
Efter lite tänk på vad och vem jag är så föreslog jag : Snart medelålders men fortfarande tjugofem. Det stämmer verkligen in på mig på både gott och ont antar jag.
Jag : Räknas man som medelålders vid 40 år?
Carro: JA det är hälften av 80!
Jag: Så du menar att jag bara ska bli 80 då?
Carro: HAHA Jag skulle tro det va....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0