Vänt på dygnen

Min axel är mycket bättre tack o lov!!
Men jag har varit sjukskriven några dagar nu och har tyvärr varit uppe för länge på kvällarna och sovit för länge på morgonen. De första 2 nätterna efter jag hade ramlat kunde jag knappt sova för det gjorde så ont, men jag fick ju starka värktabletter sen så då kunde jag sova..
Jaja lätt hänt, det är bara att bita i det sura äpplet i morgonbitti när klockan ringer för hunden ska ha en rejäl runda innan jag åker så jag kan inte snooza heller.
Skotta fram bilen måste jag också göra innan jag kan åka imorgon för vi har fått iaf lite snö :) HÄRLIGT!!
Det har varit mysigt när det har blåst och snöat, tända ljus, kura i soffan framför den varma kaminen och höra vinden utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0