Vem är jag

Svaret är: 118 100 tror att Christina Morell är en kille som gillar grekisk mat och vattenskoter. På sin fritid ser han gärna på film, och popcorn är ett måste.
Jaha här har man gått i 39 år och trott att man är tjej....
Jag gillar i o för sig grekisk mat men inte vattenskotar, tittar inte heller på så mycket film och äter väldigt lite popcorn!!

Idag hade jag ett missat samtal på mobilen, numret är +88213213608 landsnumret är Bangladesh,känner ingen där så jag misstänker att det är ett av alla bluffsamtal. Det var tur att jag hade mobilen i skåpet på jobbet annars hade jag väl svarat av bara farten och det kan ju ha blivit väldigt dyrt i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0