Vilken tur


Vilken tur!! Henrik fixade tillbaka röret till kaminen med hjälp av grannen idag.
Som tur var gick inget sönder när jag ställde till det igår, så nu sitter det där det ska...i hålet i taket!              

Carro och Tommy kom på besök mitt på dan och visade sin  nya bil.
Dom krockade med en lastbil för drygt 2 veckor sedan, dom klarade sig med mindre blessyrer TACK o LOV!! Skulle inte klara mig utan mina 2 underbara stora barn!!!
Iallafall så hittade de en ny bil så Tommy kan ta sig till och från jobbet och viktigt... att de kan komma hit ofta :)
Nu ska jag börja på en tröja åt Carro som hon vill ha och jag tycker att det är skitroligt att sticka.
Hoppas att det inte tar alltför lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0