Lite men ändå mycket

Jaha då var långledigheten slut för den här gången :(
Jobbhelg = 3 nätter. ) dygn har gått sen sista natten o som vanligt har det gått fort men men så är det.
Det har varit påsk, en lugn o skön sådan :) Hnerik o jag har varit upp till Hälsingland o hjälpt mamma att flytta lite grejjor o faktiskt så har det hunnits med lite här hemma också:)
Nu förväntar jag mig att det ska bli sol ihelgen eftersom jag måste sova halva dagarna, jag är ju inte hemma förrens runt 8 så det blir sena em innan det är dag att kliva upp o käka o så i väg igen.
Tirvs som fisken i vattenet på jobbet så jag klagar INTE :)
Nu ska jag spöa Henrik i Alfapet på nätet innan det är dags att slå huvudet i sänggaveln :)

Natti natti där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0