Är jag trött eller är jag trött?!

Sista natten gjorde :) ledig helg nu daaa sååå sköönt.
Men jag är bra sliten, har  ett bra schema men veckan som varit är den jobbigaste. tur att det bara är var 6:e vecka.
Nu jobbar jag måndagnatt sen låååååååååååååångledig och det innebär hela 9 dygn.

Har precis tittat på Vinterspelen från Åre, skojtävling med Gunde Svan som programledare. Det var så sjukt roligt, jag skrattde så tårarna rann o fick ont i magen. Va härligt det är o skratta så där hejdlöst, det blir en skön känsla i kroppen efteråt. Jag kommer att somna gott i kväll, John Blund kan slänga sig i väggen i natten, kommer inte ens att höra honom om han skulle få för sig att komma förbi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0