Bläää

Dras med en sjujäkla huvudvärk.... Inte roligt o definitivt inte bra när jag ska ut en natt till. Men det går, det brukar det göra.
Angående mitt tidigare inlägg om "handskakningen" så tog dom upp det på "Ekdal" på 4:an igår kväll. Jag blev så arg så jag knappt kunde titta. En finska som jobbar som jämstäldshetsombud menade att det var helt rätt att domstolen dömde till mannens fördel. Det var väl klart att man inte ska förtrycka en religion, sen var det en tjej med utländsk härkomst som tyckte att det är ju kvinnoförtryck att inte hälsa med att ta i hand med kvinnor.
Hon sa att nu har mannen en legal anledning att  se kvinnan som en lägre stående människa.
Jag håller fullkomligt med!! Vad är det för jävla idioti att få tycka att kvinnor är mindre värda!! Jag tycker att det handlar om respekt, det borde handla om respekt!! Den kvinnan han vägrade ta i hand var den som kanske skulle förse honom med inkomst! NU hade han inte tillräcklig kompetens för arbetet ändå tydligen men...
Ahrgggggggggg jag blir så jäkla arg .............


Kommentarer
Postat av: Carro

Håller med dig mamsen!

2010-02-11 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0