Gäääsp

Somnade till slut i natt :) tack o lov. Sov som en stock sen så jag hörde inte ens när Henrik kom hem imorse.
Har jobbat em i dag, har en sån tur var 6:e vecka o nu har jag 2 nätter som följer sen LEDIG i helgen :)
Skööönt!!
I dag har det toksnöat igen!! Fattar inte hur mycket det kan komma ner egentligen, finns snart ingen plats att skuffa undan snön på. Det var riktigt tufft att köra till jobbet med toksnö o all snörök som blir, men kom helskinnad dit o dito hem. Slängde mig ur bilen o Henrik slängde sig in o drog tills sitt jobb, snacka om att träffas :) Jag sov när han kom hem, han sov när jag åkte o så möttes vi ute på vägen nu ikväll  KÄRLEK  *fniss*
Man hinner inte tröttna på varann iaf :)
Nu ska jag kvällsfika lite i onödan o sen hoppa i sängen o hoppas på att kunna somna ganska snart. Är såå tröött!!

Sov gott världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0