Kan det vara våren ?!

Faktiskt så hörde jag en vårfågel idag :) Först föstod jag inte vad det var jag hörde, men sen log hela ansiktet av sig själv innan hjärnan hängde på :)
Är så sjukt trött på kyla nu, till viss del på snön också men är glad att vi äntligen fick en riktig vinter för en gångs skull.
Har haft min långledighet o skulle inte jobba förräns i morgon men det var kris på jobbet inatt så det blir till att börja ett skift tidigare. 2 nätter nu o sen semester lördag för det är då jag ska på hockey med vunna biljetter, det blir mingel, 3 rätters middag, match (Brynäs-Frölunda) sen ska vi väl fortsätta någonstans. Henrik får aggera chaufför på lördag men jag tror att han mer än gärna skulle byta med mig :) Puss älskling <3.
Nu ska jag sova en stund innan natten.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0