Skrämmande

Egentligen finns det inte ord för vad jag tycke o känner just nu.
Läste i Aftonbladet att Carola är i Haiti o ska göra en filmsnutt om katastrofen, hon träffar även sitt fadderbarn där som hon uppenbarligen inte har en aning om vem han är.
Hur som helst så är barnen i stort behov av mat o kläder, men Carola hon ger sitt fadderbarn en flaska parfym o stoltserar med att det är en Hugo Boss o att den är köpt på flygplatsen i London!! Va fan!!
För 110 kr hade fadderbarnet kunnat gå i skolan i ett helt år!! Parfymen kostar (rek. pris i Sverige) 620 kr.
Jag skäms över att Carola är svensk.
Kommer ihåg att för flera år sedan hade hon o Runar en välgörenhetsmiddag för hemlösa på ett hotell i Stockholm, där serverades det kaviar o nå snittar! o alla hemlösa fick varsin present också, en cd-skiva. Carolas nya skiva fick dom.
Vad skulle dom spela den på?!
Det var en intervju med en av männen som var på middagen, han var verkligen tacksam men var väl inte så förtjust i maten som hade serverats, den var inte mättande. Sen tyckte han att skivan var fin men han visste inte hur han skulle göra för att kunna lyssna på den!!
Hur många hemlösa släpar omkring på en cd-spelare?! DA!!
Nä nu måste jag gå ut o skotta lite snö o göra av med lite agg.....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte roligt direkt men jag skrattade när jag läste - du skriver ju så roligt ;) Men du har helt rätt. Carola är nog född utan hjärna...

Ha en trevlig kväll!

2010-02-20 @ 20:53:36
URL: http://ekberga.blogspot.com
Postat av: Teresia

Ja som vi sa, helt sanslöst hur dum man får vara!? & sen göra det i tv också... O själv tycka att hon gjort en god gärning, som bara uppenbart är PR för egen del! Men t o m det misslyckades hon ju totalt med...

2010-02-21 @ 12:39:11
URL: http://teresiaochmelwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0