Söndag igen

Ska veckorna fortsätta i denna fart så kommer jag att fylla 60 tidigare än jag hade tänkt. Fasen det går så jäkla fort.
Just nu är det ji o för sig bra att det går fort för solen har börjat värma o det droppar härligt från taket. Våren har åtminstone visat vad vi har att vänta :)

Melodifestivalen............. jag finner inga ord. Vad är det frågan om, denna veckan var nästan sämre än förra veckan. En eller par bidrag som var bra i båda omgångarna är ju sanslöst, det måste ju ha funnits hur många bidrag som helst som är bättre än de vi hitills har sett. Byt ut den där tråkiga Christer Björkman!! Skaplig dinosaurie SVT släpar omkring på :) In med nån yngre piggare förmåga, borde inte vara alltför svårt att hitta en sån.

Jobbnatt imorn, möte tisdagem men seeeeeeeen är jag leeeeeeeeedig :) Hoppas verkligen att solen fortsätter att visa sig så jag kan sätta mig på trappen med en koppa kaffe o njuta av den kommande våren.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0