En helt vanlig söndag

Jaha då lider ytterligare en helg mot sitt slut. Det har varit en lugn helg, farten har varit låg o det finns inte ett tillstymme till dåligt samvete trots att det inte har blivit något gjort. Men det som skulle behövas göras springer inte iväg utan väntar så snällt till en annan dag.
Jag skrev ju i går att jag skulle vara tacksam för det jag har så då får jag väl sitta här o vara glad över att jag har skitiga golv :), inte sukta efter rena  haha

Jag längtar efter sommaren, att få sitta på vår nya altan o njuta av värme o solsken, gröna björkar o vackra blommor o framför allt doften som är på sommaren.
Det har varit en sån lång blöt höst o vintern kom ju med mycket snö o riktigt iskyla, jag tycker om vintern men jag hann inte ladda batterierna tack vare vädret så nu går jag på sparlåga o längtar efter sommaren.
Jaja vara tacksam för vad jag har...... det är jag men ändå :)


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0