Ett lugn börjar infinna sig

Sakta men säkert börjar det lugna ner sig i det Bakkiska/Morellska hemmet. Dora åkte ju hem i fredags o Witos har lugnat ner sig. Det märks en otrolig skillnad bara på 2 dagar, han slipper gå o vänta på nästa "överfall" o kan slappna av.
Vi kan ha "föda" där vi vill utan att riskera bli utan :).
Men man saknar henne också! Hon är en jättemysig hund men hon funkade inte med Witos, det kanske är så att hon måste va "ensam" hund i en familj. Men problemen med kissningarna inne o allt stjälande kom jag ingen vart med tyvärr.
Jaja nu är ordningen återställd iaf o jag längtar till våren.
Har 4 st älgskånkar ligger i frysen o bara väntar på att få bli dragna i skogen så Witos kan lära sig eftersök :) Ska bli himla kul. Det är nytt för både honom o mig, spännande spännande.

See you

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det är skönt att det lugnar ner sej och snart kommer våren.....

Vilken fin blogg du har.

Jag tufflar på med min.....

Snart börjar melodifestivalen, det ska vi se.

Kram!

2010-02-06 @ 19:24:20
URL: http://ankibakke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0