Long time no see

Nu jäklars ska det bloggas på riktigt. Så många påbörjade försök men det rinner liksom ut i sanden på nå vis!?
Men men nu då kanske :)

Nytt år har det blivit 2010. Vad ska det bli av detta år? Ja kanske inget annat än det jag gör det till haha, visst finns det som man inte kan påverka men man kan iaf ägna energin till det som är ...

VA FASIKEN.................. sitter o slötittar på "Det okända" o i bild dyker min gamla barndomskompis upp.
Han gick i klassen över mig i högstadiet o vi var jättebra kompisar. Han flyttade tillbaka till Stockholm efter 9:an och vi höll kontakten i fler år men sen rann det tyvärr också ut i sanden.
Det är väl så det är antar jag, människor kommer o går i livet o fyller vissa funktioner o försvinner sen.
Kul att se honom igen iaf även om det var på teven :)

JO det där om om vad som sker eller inte sker. Livet blir vad man gör det till och jag ska hädanefter vara tacksam för det jag har o skaffa det jag vill ha (även om det kan ta tid ) o göra det jag vill (inom rimliga gränser haha).

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0