Mitt i natten

Sitter på jobbet o funderar på det mesta. Om varför saker o ting blir som det blir eller inte blir. Att det kan bli så fel fast man tycker att man har gjort rätt medans det kan bli så rätt fast man gjort fel!?
Nu är det inga speciella händelser jag tänker på utan bara så där ändå.
Det är lugnt här för tillfället o då blir det som om man skulle ligga hemma i sängen o inte kan somna, man tänker o tänker på allt o inget. Men här spelar det ingen roll för jag ska ju vara vaken hela natten, det är värre när man ligger i sängen för där önskar jag ibland att det fanns en on/off-knapp.
Känns som om det bara blev halvdjupt svammel så jag sätter punkt här :)

Amor vincit omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0