TACK ZANDRA PFÄFFLI

Nu har bloggen fått ett nytt ansikte :) Jag tycker att det blev jättebra, det är så mycket roligare att skriva om det är snyggt runtomkring.
Hur som helst så är det Carros kompis Zandra ( hennes blogg hittar ni i listan här bredvid) som gjorde om min sida :) Tack snälla Zandra :).
Önskar att jag kunde fixa o trixa med photoshop. Jag hade en hemsida till Witos tidigare som jag fixade med själv o den var jag nöjd med, men ju mindre man håller på med något så glömmer man ju bort hur man gör o det var så det blev. Nu känner jag väl att det inte finns så mycket intresse att hålla på heller, det är tur att det finns duktiga människor som kan hjälpa en :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0