That`s life :)





Sitter på altanen o myser med en tallrik full med jordgubbar o grädde :) MUMS! Surfar runt lite o har det alldeles utmärkt bra :)
I måndags för en vecka sen började jag äta  LCHF - kost men tänkte att det blir väl drygt det som allt annat jag provat. Det ska göras en massa specialmat o donas o grejjas o då funkar det inte för mig... hm... kan det bero på min dåliga karaktär o lathet kanske....
Hur som helst så äter jag när jag är hungrig, äter tills jag är mätt o inga konstigheter o det är en jäkla massa grädde, creme frech, majonnäs osv, alltså en massa godsaker :)
I går vägde jag mig för att se hur jag låg till o jag har gått ner 5 kg!! på en vecka utan att ens röra mig speciellt mycket (har ju varit för varmt). Jag läser ju om hur det funkar men får inte ihop det!? Känns hela tiden som om dolda kameran lurar nånstans....
Men det är ju hur bra som helst :) :) Så mycket gott att äta så det kan ju inte bli bättre eller ... :) Fortsätter en vecka till o tror på bra resultat haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0