Första dagen i mitt nya liv :)

Besök nr 1 på gymmet. Jobbigt men skönt o jag orkade mer än jag trodde o i vissa fall mindre. Men vad hade jag trott egentligen!? Jag har inte gjort ett skit på 2 år!!! Men nu ser jag bara framåt :) det kan bara bli bättre haha
Varannan dag på gymmet o varannan dag på "crossen" här hemma, skitbra kombination, styrka o kondis.
Det gäller bara att jag verkligen tar mig i kragen o gör det jag ska, jag är ju som sagt egentligen född slö, men jag får impulser...  Skämt å sido det är så skönt att vara i form o känna sig pigg o alert istället för trött  slö, det är ju i det läget jag är i nu tyvärr, förstår inte hur jag har kunnat missköta mig så hemskt.

Idag var Carro o jag o tittade på Moa igen :) slutade med ytterligare en vinst o med den så är hon klar till Falsterbo i sommar. GRATTIS GRATTIS <3
Håller alla tummar o tår då för det kan bli Globen i december.
Nä nu ska min ganska ömma kropp få lägga sig raklång i sängen o jag hoppas att det inte kommer att vara så mycket värre när jag vaknar i morn... men jag kan ju bara tänka mig hur det kommer att kännas...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad duktig hon är Moa! Skoj att kika på hästtävling, är inte så ofta nu för tiden man gör det.

Det är underbart att komma igång med träningen igen :) Kämpa på nu!

Kram

2010-03-29 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0