Nostalgi

Roligt roligt :)
Pratade med min allra bästa vän från skol o tonårstiden på facebook idag. Det finns så mycket roligt att minnas så det finns ingen hejd tror jag :)
Det är bara det att hon har så mycket bättre minne än vad jag har så det var hon som stod för flashbackarna. Men herregud om man bara fick uppleva en kort stund av den gamla goda tiden.
Jag har haft en liten tid av nostalgi ändå nu o "kommer ihåg" en massa från det glada 80 - talet, jag har haft den turen o fått vara med då. Var ju tonåring o klev in i vuxenvärlden det årtiondet :) Jag tycker ärligt synd om alla som inte "fick" vara med så att säga.
Så kravlöst allt va, alla fräcka kläder i neonfärger, alla pumps  med höööga klackar i olika färger man hade, platssmycken i glada kulörer o för att inte prata om frisyrerna haha
I kväll ska jag lägga mig tidigt o minnas.... o somna med ett leende på läpparna.
Jag ska försöka komma ihåg "grodorna" hon gjorde så jag kan påminna henne nästa gång vi pratar, nu påminde hon mig om saker jag hade gjort :)
Men det är trevliga minnen inget jag ångrar, men det dyker kanske upp nått, vem vet ;)
Det kommer lite minnen i text så småningom.

Hasta la vista




Kommentarer
Postat av: Dottern

Mmm jaaa alla dessa minnen, men bäst minns jag nog 1989. Vilket guldår.

2010-03-11 @ 23:52:47
Postat av: Mor

Du din lilla räka :) kommer inte ihåg ett smack från - 89. Då flinade du bara tandlöst o dreglade :)

2010-03-12 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0