Sånt man inte pratar om del 2

Återbesök på akuten i fredags resulterade i en inläggning. Tråkigt men det var väl det som behövdes för att få hjälp.
Jag fick komma in rätt snabbt o träffa läkaren men sen fick jag vänta en stund på att få komma till avdelningen, hoppade över frukosten innan jag åkte, tänkte ta en brunch på Mc Donalds :) på vägen hem. Tur i oturen kan man väl i efterhand säga eftersom man ska vara fastande när man ska opereras. Men gissa att jag var hungrig .....
Detta blev min lunch ..


Ur form kan man kanske säga.. ont o full i morfin ...



Efter operationen, halvborta men inge ont...



Och äntligen lördag o väntar på att få åka hem :)



Hoppas operationen hjälpte nu då så smärtan slipper komma tillbaka! Ett jäkla skitproblem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0