Våffeldag

Missade att det var våffeldag i går.. synd för det är ju så gott med sylt o grädde till :) MUMS
Jag lever ju på nutrilett ... hm... har ätit ett mål mat om dan o bytt ut resten, skulle ju bli av med godissuget!!
Jag är så jäkla godissugen nu så jag skulle nog kunna gå ganska långt för att kunna köpa ett KILO minst.
I helgen ska det bli godis :) LÄNGTAR !!  Sover iaf mycket bättre nu när inte det skjutsas runt en massa socker i kroppen, det var det jag kände i senhöstas också när jag tog en 5-dagars kur. Trodde liksom inte riktigt att det skulle bli sån skillnad. Positivt iaf :).
Några tjejer på jobbet har varit o inspekterat det senast öppnade gymmet i S-viken, dom tyckte att det var fräscht o bra, så dit går färden på fredag em när jag vaknat, jobbar ju 2 nätter nu o jag är inte ett dugg motiverad att stressa dit i morn redan. Annat blir det när jag kommit igång då kan jag träna antingen före eller efter jobbet.
Ska bli så jäkla skönt att komma igång ordentligt igen. LÄNGTAR !!
Tjejklassikern here I come :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja precis blir ju asbra.. bara att köra ett pass eftersom du ändå ska in till sandviken :) Bra motivation

2010-03-25 @ 16:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0