Lööördag

Det är ganska knasigt egentligen vad ett intresse kan få en till. Lördag, jag är ledig men ställer klockan på 06:30!
Å det enbart för att följa med Marjo till brukshundsklubben i Gävle o titta när hennes lilla tik ska göra sitt MH.
Jag hade inte ens min egen hund med!! Det är HUNDLIV :) :)
Jag blev otroligt imponerad över Aska o hennes kullsyskon, väldigt fina exteriört, otroligt trevliga 1 - åringar o cool var dom :) Pappan var där o det var också en charmig o snygg "sak" :)
Efter 7 timmars trampande fram o tillbaka i skogen är man bra mör i både kropp o själv men med en otroligt skön känsla i hela kroppen, tittat på hund, klappat hund, pratat hund ja mer eller mindre andats hund hela dagen :) kommer jag att sova gott i natt.
I morgon går opeln mot skogarna i Hoo o svampskogen JAJAJA hoppas det finns lika mycket att bara hämta hem som sist jag var där *håller tummar o tår*, Marjo, barnen o hundarna blir med så matsäcken packas o solsken beställt :)
Å nu är det bara att blunda o invänta John Blund, är lite snabbare än honom till sängen i kväll haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0