Sjukt skön helg

Den här helgen har varit rena medicinen för själen :), först hundar, hundar o åter hundar i lördags o sen skogen med Marjo o barnen o hundarna på söndagen. Plockade en sjujäkla massa svamp o sen grillade vi korv o bara var :) några timmar som får en att må så bra.
Sen väl hemma så återstod RENSNINGEN av svampen... en satans massa timmar..... men det är sååå gott :)
I morse skjutsade jag Adam till Sandviken till 8 sen hem till byn o plackad upp mamma o hennes hund sen drog vi till... ja just det SKOGEN tarattadi  MERA SVAMP :)
Nu ligger jag i sängen o Witos utslagen på sin plats o snarkar högt haha det tar på krafterna med mycket spring o frisk luft.
Har 2 jobbnätter fram för mig nu o i morgon fyller älskade sonen 18 år <3, det är så sanslöst vad åren har gott fort!
Minns i detalj hur det var när han kom till världen, mitt lilla pyre <3 o nu som sagt är han en mogen ung man, som ska ta körkort, börja ränna på krogen, går sista året på gymnasiet o så småningom lämnar hemmet :(
Men herregud ... hur har det gått till egentligen?? Jag har ju inte blivit nå äldre!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0