Vart tar tiden vägen?

För varje dag som går så försvinner en dag i mitt liv..... dagar jag aldrig mer kan göra något åt..... ska hädan efter göra vad jag kan med varje ny dag...... HA djupt va :) på vardagsspråk skulle det ha stått : För i helvete Kicki inse att för varje dag som går så är du ytterligare en dag närmare pensionen... Jaja men vem bryr som 100 år :)
Håller huvudet högt o skiter iallt som inte känns nå kul, gör bara sånt som jag har egen vinning i, alltså sånt jag mår bra av :) som mina närmaste har vinning av = mår jag bra så mår dom bra... återigen skulle det ha kunnat stå : om jag känner mig nöjd så slipper min familj dras med en exorsistendemon :)
Imorse plockade jag upp en snygging på väg hem från jobbet, en tigrerad men inte särskilt hårig fyrbent vid namn Björn. Det blev ett kärt återseende mellan Witos o honom :) det är så nice att se hur bra dom trivs med varann o framför allt hur Witos uppskattar att ha en fyrbent flock-kompis omkring sig :)
Adam o jag ska till Falun i morn :) det står minsann halkbana på schemat, ska bli roligt att titta på dom små liven som sladdar omkring, skulle faktiskt gärna prova på själv. Eftersom jag nu är så gammal jag är så behövdes det ingen sladdträning för att få ta körkort men det skulle vara en häftig erfarenhet, nog för att jag har sladdat tillräckligt under dessa år med körkortet i plånboken :)
GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP ojdå.. dags att sova tror jag
Natti natti vart ni än är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0