Hösten är här

Oj vad mörkt det har blivit på kvällarna. Men vad härligt det är ute också :) träden börjar bli gula o röda o det biter lite i kinderna när man är ute på sista kvällspinken med jycken. Det eldas i vedspisen i köket o ljusen brinner lite här o där :) HÄRLIG KÄNSLA
Förkyld som bara fasen har jag också varit, precis som alla andra ji o för sig, men det har varit mest synd om mig HAHA .

Hunderiet gör sig mer o mer påmind, alltså lusten o suget kommer tillbaka mer o mer. Ska hinna med några viltspår innan det blir snö, ska bli spännande att se vad Witos tyker om det. Han gillar att spåra men att markera pinnar i spåret har han för bråttom för, han tyker att det är mer intressant med det som är i slutet av spåret :)
Jag har anmält mig till en brevkurs i Grundläggande hundägande, en grundkurs som man sen kan gå vidare med o så småningom gå instruktörsutbildning :) ME LIKE
Det var jag inne på för 4-5 år sedan men det kom annat i mellan, men nu som sagt bara kliar det i fingrarna att läsa o praktisera, det brukar var en massa intressanta föreläsningar under hösten o vintern så det gäller bara att hålla ögon o öron öppna. För nu jädrans ska det bli nånting av en av mina drömmar iaf :) Fortsättning följer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0