Men fy fan på ren svenska

Vet att man inte får svära men det känns helt rätt just nu o med största sannolikhet ännu mer rätt imorn.
Har varit på Parkbadet nu ikväll o plumsat runt i bassängen :) drog till med 1,2 km så där som en liten mjukstart!?
DET BÖRJAR KÄNNAS I SIDFLÄSKET O I RUMPAN!!! En sån där smygande svidande lätt brännande känsla håller på att infinna sig :( o mina vändningar i sängen är inte lika smidiga som i går vid den här tiden...
Men det var jäkligt skönt i bassängen, jag tyker om att simma men det var så länge sen så jag hade glömt lite hur skönt det var :)
Dom håller på att renovera äventyrsdelen så dom kör halva priset på priserna på bad, jag löste ett helårskort på en gång o det kostade nu 950 kr BARA o ännu bättre jag lämnade bara in en rekvisition från jobbet så jag betalade inte en krona. Kommer att få betala men svett o träningsvärk! Eller svett... blir man svettig i badet???
Jaja friskvårspengar är en bra uppfinning :)

Imorgon fm ska Witos o jag ut på strapatser :) det är så jäkla länge sen det var nå seriöst hunderi, men det kommer att ligga ett blodspår o vänta på oss någonstans i skogen som Marjo o hennes gulliga granne Camilla fixar till :)
Tack på förhand brudar <3
Spännande ska det bli o se om han tycker att det är lika kul med viltspår som med bruksspår ( förrutom apporterna mellan start o slut då ) :)
Älskade hunden <3
O apropå hundar så väntar jag på kursen..... väntar o väntar o väntar o väntar .................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0